Kochane Kubiczkowo :*

Zapomniałam Wam się czymś pochwalić.

Będąc w miniony weekend w Polsce miałam okazję spotkać się z Matką Kubiczkową i jej dziećmi.
Znacie Kubiczkowy blog? Jeśli nie to wpadajcie – KLIK – Kubiczkowa Mama ma niesamowity dar przelewania swoich myśli i uczuć na „komputerowy papier” i zawsze jak czytam jej bloga, to żałuję, że ja tak nie potrafię. :)

Żałuję, że te kilka godzin, które udało nam się spędzić razem tak szybko minęły. Niestety nie miałyśmy za dużo czasu żeby pogadać, czy napić się kawy, bo wiecie – dwójka Kubiczkowych dzieci + Calineczka = oczy dookoła głowy i ciągły bieg. :)
Mimo wszystko cudownie spędziłyśmy czas i liczmy na kolejne spotkania. Zosia i Miłek to cudowne dzieciaczki, a Kubiczkowa Mama to pierwsza bloggerka, którą udało mi się poznać osobiście. ;)

Jak już pisałam wyżej – nie potrafię z taką lekkością pisać o uczuciach jak matka Kubiczkowa, więc po prostu pokażę Wam kilka zdjęć. :)

Calineczka z mamą! Ulka dziękujemy za lody :)

Fontana w Silesia City zrobiła furorę:

I fotografująca ja:

:

A na koniec przytulaski:

23 thoughts on “Kochane Kubiczkowo :*”

  1. Se nia napisał(a):

    Śliczne zdjecia, a njapiękniejsze to Wasze wspolne! :-) nie znałam bloga Kubiczkowej Mamy, teraz na pewno nadrobię tę zaległość! A takie spotkania muszą być super. Ja nie poznałam jeszcze zadnej blogującej mamy w realu ;-) pozdrawiam cieplutko:-*

  2. Dorota W napisał(a):

    Fajne są takie spontaniczne spotkania. Dzieci widać, że szczęśliwe:)

  3. Słodkie Potwory napisał(a):

    Widać, że fajnie się dzieciaczki bawiły :) super spotkanie :)

  4. Agnieszka M napisał(a):

    Wspaniale, że się spotkałyście. Dzieiaczki wygladały na bardzo zadowolone :)

  5. Ja i moje urwisy napisał(a):

    Śliczne zdjęcia :)

  6. Sabina T-P napisał(a):

    No to poczytamy:). Zazdroszczę wypadu do Silesii i to podwójnie, bo w Genui jest tylko jedna i to mała, a poza tym bardzo chciałabym pojechać w rodzinne strony. A zdjęcia piękne!

  7. Świat Sikuni napisał(a):

    Zdjęcia są rozczulające i nie potrzebują słów :)

  8. Przewijka napisał(a):

    Uwielbiam takie spotkania :)

  9. Agnieszka G. napisał(a):

    Fajne spotkanie :) Oby więcej takich!

  10. Dominika Frankowska napisał(a):

    ale cudowne zdjęcia! uwielbiam patrzeć na radosną Calineczkę!!! :))

  11. Seuleriel napisał(a):

    Ładne zdjęcia! I fajne dzieciaczki fajnych mamuś! Następnym razem się dołączam, tak blisko mam przecież! :))

  12. www.meandmyspace.pl napisał(a):

    Jak ślicznie razem wyglądacie :)

  13. Alina Dobrawa napisał(a):

    Fajne spotkanie :)

  14. Marta W napisał(a):

    Widziałam już te fotki u Uli, i zdjęcie, na którym Zosia tuli Calineczkę mnie powala! Super, że udało się Wam spotkać, oby szybko były kolejne razy!

  15. Aneta Flow napisał(a):

    Ja juz trochę blogujących mam poznałam, ale większość prowadzi blogi o innej tematyce…

  16. Megi W napisał(a):

    Fajne muszę być takie spotkania, ciesze się, ze sie udało. Ja niestety nie poznałam osobiscie zadnej blogowej mamy…

    a Kubiczkowa Mama jest wspaniala, ciepłą osoba;) a jej blog jest jednym zmoich ulubionych

  17. HeniaP napisał(a):

    Widać, że dziewczyny fajnie się bawiły :))
    Takie spotkania są niesamowite :)

  18. Wiola Ch. napisał(a):

    Fajne są takie spotkania i poznania się poza blogiem :) Miło…

  19. Kaps Love napisał(a):

    Zdjęciami przekazałaś wszystko kochana całą radość bycia razem. Cudownie, że miałaś możliwość spędzenia choćby chwili w tak uśmiechniętym gronie i te uściski na koniec ahhh łapią za serce:)

  20. Anna Laurman napisał(a):

    Jezuuu, jak ja zazdroszczę dzieciom tej niesamowitej umiejętności cieszenia się rzeczami zwykłymi. Taką fontanna na przykład. :)

  21. Majerankowo.pl napisał(a):

    Nooo wiesz, byłaś w moich okolicach i nawet słowa! A tak poważnie to zdjęcia super, spotkanie widać mega udane :) o to tutaj przecież chodzi :) buziak!

  22. Agnieszka Triebs napisał(a):

    fajnie jest móc spotkać sie w realu;]

  23. Anonimowy napisał(a):

    uwielbiam Was.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *